Main
Career Tips
Як скласти резюме
create_resume

Як скласти резюме

Давайте подивимося правді у очі: написання резюме може бути страшним процесом. Але, насправді, це може бути просто - якщо ви знаєте, що робите. Тому і потрібен цей посібник. Спеціалісти GET JOB проведуть вас через всі основні етапи створення резюме, від того, як структурувати його численні розділи, до того, як зробити так, щоб орфографічні помилки не стали перешкодою на шляху до роботи мрії.

Що таке резюме?

На початок давайте з'ясуємо, що таке резюме. Резюме - це коротке викладення вашої трудової біографії, навичок і освіти. Резюме повинно бути адаптовано та відредаговано для кожної конкретної роботи, на яку ви відгукуєтеся, і повинно складатися всього з однієї або двох сторінок.

Резюме - це найбільш важливий документ у будь-якому пошуку роботи, за яким, звісно ж, слідує супровідний лист. Але, насправді, фахівці з підбору персоналу уважніше вивчають резюме кандидатів, ніж супровідні листи. Тож давайте перейдемо до того, як правильно структурувати резюме.

Як структурувати резюме?

  • Заголовок та контактна інформація: У верхній частині свого резюме завжди вказуйте заголовок з вашим ім'ям. Ваша контактна інформація (зазвичай номер телефону, особиста адреса електронної пошти, а іноді і посилання на соціальні профілі чи особисті веб-сайти) також повинні бути поруч.
  • Коротко про себе: Це невеликий огляд від одного до трьох речень, який займає видовищне місце у вашому резюме і в якому коротко описується, хто ви, чим ви займаєтеся і чому ви ідеально підходите для цієї роботи.
  • Досвід роботи: У цьому важливому розділі резюме ви детально описуєте історію своєї роботи у послідовному та переконливому форматі. Розділ "Досвід роботи" повинен містити назви компаній, місця роботи, дати працевлаштування, ролі та посади, які ви займали, і, що найважливіше, пункти, що містять дієслова дій і дані, які детально описують відповідні досягнення на кожній посаді.
  • Освіта: Оскільки багато професій вимагає певного рівня освіти, важливо вказати в своєму резюме інформацію щодо освіти. Однак цей розділ не повинен займати занадто багато місця. У більшості випадків достатньо просто вказати, де ви вчилися, коли ви вчилися і яку ступінь ви отримали.
  • Навички: Замість того, щоб змушувати людей читати ваше резюме в пошуках ваших навичок, краще чітко перерахувати їх. Якщо вони відразу побачать, що у вас є можливість виконати роботу, то вони з більшою ймовірністю ставитимуться до вашого резюме з усією серйозністю.
  • Додатковий досвід: Необов'язкове, але потенційно дуже цінне доповнення до вашого резюме - це Додатковий досвід. Цей розділ в кінці вашого резюме дозволяє вам висвітлити досвід роботи волонтером, нагороди та хобі. Знову ж таки, він не повинен бути занадто довгим - ви ж не хочете, щоб це відволікало від ваших навичок чи досвіду роботи - але це може бути гарним способом дати більш повну картину того, хто ви є насправді.

Як оформити резюме?

Оформлення вашого резюме, в кінцевому рахунку, те, на що рекрутери звертають найбільше уваги. Це означає, що вам не слід розслаблятися, коли мова йде про дизайн та форматування. Безладне, візуально заплутане резюме робить його складнішим для читання, і, отже, більше ймовірно, що рекрутери та менеджери з найму відкинуть його. Використовуйте ці правила, щоб переконатися, що ваше резюме виглядає добре:

  • Обсяг резюме - не більше 1-2 сторінок.
  • Використовуйте зручний для читання шрифт розміром не менше 11 пікселів.
  • Переконайтеся, що між секціями достатньо простору.
  • Не перебільшуйте з витонченим дизайном чи декором. Уникайте будь-яких переповнених або візуально завантажених деталей.
  • Якщо ви збираєтеся друкувати копії свого резюме, вкладіть кошти в якісний папір і використовуйте високоякісний принтер.

Як відредагувати резюме?

Ви написали своє резюме і прочитали його двічі, але цього недостатньо. Гарна робота з редагування займе трошки більше часу - використовуйте наступні тактики, спрямовані на виявлення помилок у резюме.

По-перше, не намагайтеся редагувати своє резюме, доки воно не буде готовим, оскільки зараз ви зосереджені на самому написанні.

Далі, ніколи не намагайтеся редагувати своє резюме одразу після того, як ви його написали. Насправді, ви повинні дати собі 24-годинний перерву перед редагуванням вашого резюме. За цей час ви побачите своє резюме свіжим поглядом і те, що насправді написано, а не те, що ви мали на увазі.

Коли ви читаєте своє резюме, спробуйте прочитати його задом наперед. Це звучить дивно - і не завжди легко - але читання задом наперед змушує вас сконцентруватися на кожному слові і допомагає вам краще виявити як орфографічні, так і граматичні помилки в тексті.

Попросіть друга або члена сім'ї також прочитати ваше резюме. Вони можуть помітити пропущені вами помилки або порадити, як себе показати в ще кращому світлі.

Потім перевірте своє резюме. Перевірте написання правильних іменників - подумайте: назви компаній, адреси тощо - і переконайтеся, що у вас є актуальна контактна інформація для будь-яких посилань, які ви обрали для додавання. Ці дані можуть змінитися з моменту вашої останньої заяви на роботу.

Щоб мінімізувати кількість помилок у складанні та оформленні резюме, просто скористайтеся нашим конструктором, який допоможе вам легко і просто скласти резюме та збільшити ваші шанси отримати роботу вашої мрії.

By using this website you agree to the Terms and Conditions and Privacy Policy.
© 2025, All rights reserved